Det er nå tid for en endring i bookingsystemet vårt og vi håper at dette vil gjøre det enklere for dere å booke hunden(e) hos oss. Vi har kjøpt et bookingsystem hvor dere registrerer dere og legger inn informasjon om hunden(e) deres. Vi har overført e-post adressen til hver enkelt kunde og det er denne epost adressen som skal brukes. Ta kontakt om dere ikke husker hvilken epost adresse dere har brukt hos oss ved bestilling av opphold. Er du eksisterende kunde, så har du fått tilsendt passord fra oss tidligere.
Alle bestillinger som er fra 1 januar 2020 vil ligge innunder dette systemet. Kunder som allerede har booket hunden/hundene for opphold i 2020 har vi flyttet over, men vi ønsker at dere går inn og sjekker om informasjonen er riktig.
Hvis du på noe slags helst tidspunkt har vankeligheter med å bruke systemet, ta kontakt med oss på telefon (90 11 80 80) eller epost.
Når dere har registrert hunden(e) i dette systemet en gang, trenger dere bare å logge inn og booke dato for levering og henting neste gang hunden skal til oss.